سفر کاری به قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh


سفر کاری به قبرس شمالی
در صورتی قصد دارید برای شغل به قبرس شمالی مسافرت نمایید، دو راه‌حل پیش روی شما جای دارد. در آغاز اینکه ایده‌ای برای فعال‌ساز‌ی تجارت داشته باشید و بتوانید با سرمایه‌گذاری بدون واسطه فعالیت خودتان را در قبرس شمالی فعال‌سازی مهاجرت به قبرس شمالی  فرمایید.

چاره دوم نیز اخذ سفارش کاری (Job Offer) از مؤسسات یا این که کمپانی‌های قبرس شمالی میباشد. به‌دنبال درباره هر کدام از این دو وضعیت توضیح خوا هیم بخشید.

یک: اخذ توصیه کاری از قبرس شمالی
در صورتیکه در ادامه اخذ سفارش کاری از قبرس شمالی میباشید، میتوانید از روش تارنما های شغل یابی در قبرس شمالی، شرایط‌های شغلی را رصد کرده و رزومه خویش را برای کمپانی‌ها و موسسه‌های قبرس شمالی ارسال نمائید. در حالتی که که رزومه شما مقبول قرار گیرد، این موسسه‌ها برای شما توصیه کاری ارسال کرده و مقدمات حضور شما در قبرس شمالی را مهیا می‌نمایند.

گویش قانونی عموم قبرس شمالی ترکی استانبولی میباشد. به همین خیال و خاطر برای اخذ پیشنهادهای کاری بایستی با این لهجه هم شناخت داشته باشید. همینطور شناخت با لهجه یونانی نیز می تواند سبب ساز ارتقا شانستان گردد.

ویزای شغلی قبرس شمالی برای مهاجران به‌شکل 30 روزه صادر می گردد و حکم یک تایید صلاحیت نخستین را داراست. مهاجران بعد از ورود به مرزوبوم، یک ماه مهلت دارند تا تایید صلاحیت اقامت در قبرس شمالی را اخذ نمایند. این تایید صلاحیت با ‌تیتر اقامت کاری در قبرس شمالی صادر می‌گردد و یکسال اعتبار داراست؛ البته در صورتی بتوانید بضاعت‌های خویش را اثبات نمایید، می توانید هر ساله این تایید صلاحیت را تمدید فرمائید.

نکته دیگر اینکه شاغلین در قبرس شمالی در حالتی که موقعیت خاصی را دارا باشند، می توانند بعداز 5 سال برای اخذ اقامت دایم مبادرت نمایند.
دو: فعال‌سازی تجارت در قبرس شمالی
روش دیگر برای اخذ روادیدِ قبرس شمالی، سرمایه‌گذاری درین مرز و بوم و فعال‌ساز‌ی یک تجارت میباشد. اشخاصی که‌این مسیر را گزینش می‌نمایند، می توانند با روادیدِ توریستی 30 روزه به قبرس شمالی مسافرت کرده و در بالا حالت بازار و فضای کاری این جزیره را بسنجند. آنگاه به سراغ گام‌های آجل تصویب کمپانی و راه اندازی بیزنس بروند. خوب میباشد برای تصویب کمپانی و فراهم‌سازی این مقدمات از یک نماینده قانونی مهاجرتی یاری بگیرید.

نکته قابل توجه در فعال‌سازی بیزنس این میباشد که شغل شغلی شما می بایست در راستای توسعه و گسترش صنعت قبرس شمالی باشد. در‌این حالت میتوانید به‌آسانی مجوزهای موردنیاز را اخذ کرده و کمپانی خویش را درین مرزوبوم تصویب فرمایید.

نکات اصلی در اخذ روادیدِ کاری قبرس شمالی
در صورتی قصد اقامت کاری در قبرس شمالی را دارید، بایستی موارد ذیل را در حیث بگیرید:

مهاجرانی که برای عمل به قبرس شمالی مهاجرت می‌نمایند، می بایست مسلماً گذرنامه یا این که روادیدِ دارای اعتبار داشته باشند.
مهاجران پیش از هجرت بدین جزیره می بایست تایید صلاحیت شغل در قبرس شمالی را اخذ کرده باشند. (کارفرمایان مسئول پیگیری و اخذ این تایید صلاحیت می‌باشند.)
مهاجران غیررسمی حق فعالیت در قبرس شمالی را ندارند.
کسانی که از ورود به قبرس شمالی نهی شده باشند، نمی‌توانند برای اخذ جواز کاری مبادرت نمایند.
داشتن مدرک سوءپیشینه برای اخذ تایید صلاحیت اقامت الزامی میباشد. عده ای که سوابق ضابطه‌شکنی داشته باشند، جواز اقامت کاری در قبرس شمالی را اخذ نخواهند کرد.
داشتن مدرک تندرست نیز جهت دریافت اقامت در قبرس شمالی الزامی میباشد. مبتلایان به بیماری‌های ایدز، هپاتیت بی، هپاتیت سی و بیماری‌های خاص اذن اقامت در قبرس شمالی را نخواهند داشت.
تایید صلاحیت کاری صادر گردیده تنها برای فعالیت در شرکتی اعتبار دارااست که به شما Job Offer ارائه داده میباشد. با این تایید صلاحیت حق فعالیت کردن در سازمان‌ها و کمپانی‌های دیگر را نخواهید داشت.
اشخاصی که روادیدِ کاری اول را اخذ می‌نمایند، تنها 30 روز اذن اقامت در قبرس شمالی را دارا‌هستند. برای تمدید بازه زمانی حضور نیاز به اخذ اذن اقامت دارا‌هستند.
حالت هر شغلی برای اخذ جواز کاری متعدد میباشد. برای دور اندیشی از جزئیات از موقعیت اخذ تایید صلاحیت بایستی وب سایت وزارت شغل قبرس شمالی را نظارت نمائید.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: